ZESPÓŁ PRACOWNIKÓW

Pracownicy naukowi

Numery pokojów

Dyżury

Telefony / konta pocztowe

Kierownik

adiunkt
dr Bartosz Szczechowicz

IV paw./

p.308

wtorek 11.00 - 13.00

czwartek 11.30 - 13.30

tel. 012 683 10 13

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

prof. nadzw.
dr hab. Wiesław Alejziak

IV paw./

pok. 317

poniedziałek 9.15 - 11.00

środa 12.30 - 14.00

tel. 012 683 10 77
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

adiunkt
dr Małgorzata Kryczka

IV paw./

pok. 309

wtorek 13.00 - 15.00

środa 12.30 - 14.30

tel. 012 683 14 43
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

adiunkt
dr Tomasz Wałek

IV paw./

pok. 311

wtorek 11.00 - 13.00

czwartek 10.00 - 12.00

tel.012 683 12 19
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

st. wykładowca 
dr Andrzej Mularczyk

IV paw./ 

pok. 311

poniedziałek 16.15 - 17.45

czwartek 9.45 - 11.15

tel. 012 683 12 19
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

asystent
mgr Paweł Stelmach

IV paw./

pok. 317B

środa 12.30 - 14.30

czwartek 12.30 - 14.30

tel. 012 683 11 86
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

wykładowca
mgr Witold  Zych

IV paw./

pok. 311

poniedziałek 13.00 - 15.00

czwartek 14.30 - 16.30

Dla st.niestacjonarnych dodatkowy dyżur w dniach zajęć godzinę przed i godzinę po zajęciach

tel. 012 683 12 19
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

WAŻNE: Tymczasowe zmiany dyżurów, urlopy wykładowców i inne ważne informacje dla studentów na podstronie "Ogłoszenia dla studentów".

 

 PROWADZONE PRZEDMIOTY

Pracownicy Zakładu Ekonomii i Zarządzania prowadzą zajęcia dydaktyczne na kierunku „turystyka i rekreacja” z podanych niżej przedmiotów.

Studia I stopnia (licencjackie):

  1. Przedmioty ogólne:
    • Ekonomia,
    • Ekonomika turystyki i rekreacji,
    • Marketing usług turystycznych i rekreacyjnych,
    • Zarządzanie,
    • Podstawy rachunkowości,
    • Obóz wędrowny.
  2. Przedmioty specjalnościowe na specjalności "E-turystyka" (blog specjalności dostępny jest tutaj):
    • E-rynki usług turystycznych,
    • E-Firma,
    • Rozliczenia on-line,
    • Marketing internetowy,
    • Bezpieczeństwo informacji w e-biznesie.

Studia II stopnia (uzupełniające magisterskie):

  1. Przedmioty ogólne:
    • Polityka turystyczna i rekreacyjna,
    • Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym,
    • Seminarium magisterskie.
  2. Przedmioty specjalnościowe na specjalności "Zarządzanie biznesem turystycznym":
    • Rynki turystyczne,
    • Międzynarodowe organizacje turystyczne,
    • Międzynarodowe rozliczenia finansowe w turystyce,
    • Bezpieczeństwo w turystyce międzynarodowej.

Karty każdego z wymienionych przedmiotów dostępne są u prowadzących zajęcia oraz na stronie internetowej USOS.

Ponadto, pracownicy Zakładu prowadzą zajęcia dydaktyczne z zakresu ekonomii, zarządzania i marketingu na kierunkach „wychowanie fizyczne”, „fizjoterapia”, „kosmetologia”, a także na studiach podyplomowych oraz kursach instruktorskich i trenerskich organizowanych przez Centrum Edukacji Zawodowej AWF Kraków.