“Encyclopedia of Tourism Management and Marketing”
“Encyclopedia of Tourism Management and Marketing”
Kilka tygodni temu ukazało się drukiem długo oczekiwane monumentalne, czterotomowe i liczące ponad 3500 stron dzieło - „Encyclopedia of Tourism Management and Marketing”. Przypomnijmy tylko - bo już zapowiadaliśmy na naszej stronie ukazanie się tej pracy - że jednym z nielicznych polskich autorów haseł (entries) zamieszczonych w Encyklopedii jest prof. Wiesław Alejziak, który opracował trzy z nich: „International Tourism Organizations -ITO’s” (samodzielnie) oraz „Megatredns and Tourism” i „Internationalisation Ladder in Tourism” (wspólnie z dr hab. Piotrem Zmyślonym, prof. UEP).
Encyclopedia of Tourism Management and Marketing
Edited by Dimitrios Buhalis, Bournemouth University Business School, UK
Publication Date: 2022 ISBN: 978 1 80037 747 9
Extent: 3528 pp
Key Features:
• Over 1000 entries
• Entries organized alphabetically for ease of navigation
• Fully cross-referenced
• Concise, structured entries by the world’s foremost scholars in tourism
• Selected references for further study
• Inclusive global authorship team
Contact us for a quote: https://www.e-elgar.com/shop/gbp/encyclopedia-of-tourism-management-and-marketing-9781800377479.html
„Encyklopedia ….” jest już w sprzedaży. Jest dostępna tak w wersji elektronicznej, gdzie można zakupić ją zarówno w całości, jak i nabyć dostęp do poszczególnych haseł (entries), jak i w wersji drukowanej. Jej cena jest niestety …. chyba zaporowa, gdyż wynosi £ 1260.