Z przyjemnością informujemy, że wydawane na naszym Wydziale czasopismo "Folia Turistica" zgodnie z opublikowanym komunikatem Ministerstwa Edukacji i Nauki z 1 grudnia 2021 r. otrzymało 40 pkt. Jest to obecnie jedno z trzech najwyżej punktowanych czasopism w Polsce poświęconych turystyce.
Aktualne informacje, w tym zaproszenie do składania artykułów do nr. 58, który ukaże się w przyszłym roku (wciąż aktualne), znaleźć można na stronie czasopisma: http://www.folia-turistica.pl/index.php/pl/
14 października 2021 r. sekretarz stanu w Ministerstwie Rozwoju i Technologii Andrzej Gut-Mostowy powierzył dr. hab. Wiesławowi Alejziakowi, prof. AWF Kraków, dyrektorowi Instytutu Przedsiębiorczości i Zarządzania AWF Kraków, pełnienie funkcji Przewodniczącego Kapituły i Eksperta Projektu Polskie Marki Turystyczne.
Polskie Marki Turystyczne to ważny projekt prowadzony przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii, we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną. Celem projektu jest rozwój turystyki w oparciu o lokalne inicjatywy, które wykorzystują bogaty potencjał kulturowy i przyrodniczy na rzecz turystyki. Docelowo Polska Marka Turystyczna ma być certyfikatem potwierdzającym unikalną jakość oferty.
Więcej informacji na temat projektu na stronie: www.polskiemarkiturystyczne.gov.pl/.
Ogłaszamy dodatkowy termin naboru zgłoszeń do projektu zajęć tutoringu "Mistrzowie Dydaktyki - wdrożenie" dla studentów I roku kierunku Turystyka i Rekreacja.
Szczegóły na stronie: https://wtir.awf.krakow.pl/studenci
W razie pytań prosimy o kontakt z dr Karoliną Korbiel Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zapraszamy do lektury: - publikacji ”Filozoficzny Lem. Wybór tekstów Stanisława Lema i opracowania” Tom 1, pod redakcją naukową Filipa Kobieli i Jakuba Gomułki
- czasopisma „Filozofuj” 41/2021, gdzie dr Filip Kobiela był autorem artykułów i redaktorem prowadzącym Dodatku Specjalnego "2021 rokiem Stanisława Lema"
https://filozofuj.eu- czasopisma „Znak” 796/2021, gdzie ukazał się artykuł o obliczach twórczości Lema
|
W 2022 r. mija 150. rocznica utworzenia pierwszego na świecie parku narodowego oraz 90. rocznica powołania pierwszego w Polsce Parku Narodowego w Pieninach. Te dwa wydarzenia stanowią inspirację do zorganizowania konferencji poświęconej obszarom chronionym.
Jako hasło przewodnie konferencji przyjęto cel utworzenia Parku Narodowego Yellowstone, zawarty w akcie jego powołania: „For the Benefit and Enjoyment of the People”, który motywuje do podjęcia dyskusji dotyczącej społecznych funkcji parków narodowych i innych obszarów prawnie chronionych.
|
UWAGA !!
Studenci I roku studiów na Wydziale Turystyki i Rekreacji( kierunki: turystyka i rekreacja, turystyka przygodowa i ZRIR) mają możliwość uczestniczenia w zajęciach wyrównawczych z geografii. W semestrze zimowym przewidziane jest 30 godzin na w/w zajęcia.
Chętnych prosimy o zgłaszanie się do dnia 7 października.
Zapisy przyjmują :
Barbary Majerek- 683-123-55,Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Mgr Kamili Krzysztonek -683-14-36, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dziekan Wydziału TiR
Dr hab. Ewa Roszkowska prof. AWF
Serdecznie zapraszamy studentów studiów I stopnia oraz studiów jednolitych magisterskich Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie do rekrutacji na zajęcia tutoringowe.
Studenci zainteresowani uczestnictwem w projekcie proszeni są o złożenie drogą mailową do koordynatora na danym Wydziale wymaganej dokumentacji do dnia 08.10.2021. Szczegółowe informacje znajdują się w regulaminie projektu.
W roku akademickim 2020/2021 w Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie został rozpoczęty Projekt „Mistrzowie Dydaktyki – wdrożenie”, którego głównym zadaniem jest realizacja zajęć ze studentami Uczelni w formie zajęć tutoringowych. Zasady rekrutacji na zajęcia tutoringowe dla studentów zawarto w regulaminie przygotowanym przez zespół nauczycieli akademickich (tutorów), którzy będą prowadzić zajęcia na Uczelni.
Studenci uczestniczący w zajęciach tutoringowych będą mogli liczyć na następujące korzyści:
- Udział w tutorialu daje możliwość zindywidualizowanej pracy, zarówno pod względem merytorycznym, jak i terminów oraz form spotkań.
- Rozwijanie indywidualnych zainteresowań studenta.
- Nowoczesne i inspirujące narzędzia pracy.
- Samodzielna praca pod kierunkiem nauczyciela/tutora.
- Zajęcia w małej grupie – do 6 osób.
Dodatkowo uczestnictwo w Projekcie „Mistrzowie Dydaktyki – wdrożenie” będzie udokumentowane wpisem do suplementu ukończenia studiów oraz stosownym zaświadczeniem.
Więcej informacji na wydziałowej stronie zajęć tutoringowych:
https://www.awf.krakow.pl/dla-studentow/zajecia-tutoringowe
Zapraszamy
Zespół Tutorów AWF