“Encyclopedia of Tourism Management and Marketing”

Kilka tygodni temu ukazało się drukiem długo oczekiwane monumentalne, czterotomowe i liczące ponad 3500 stron dzieło - „Encyclopedia of Tourism Management and Marketing”. Przypomnijmy tylko - bo już zapowiadaliśmy na naszej stronie ukazanie się tej pracy - że jednym z nielicznych polskich autorów haseł (entries) zamieszczonych w Encyklopedii jest prof. Wiesław Alejziak, który opracował trzy z nich: „International Tourism Organizations -ITO’s” (samodzielnie) oraz  „Megatredns and Tourism” i „Internationalisation Ladder in Tourism” (wspólnie z dr hab. Piotrem Zmyślonym, prof. UEP).

 

Encyclopedia of Tourism Management and Marketing

Edited by Dimitrios Buhalis, Bournemouth University Business School, UK

Publication Date: 2022 ISBN: 978 1 80037 747 9

Extent: 3528 pp

Key Features:
• Over 1000 entries
• Entries organized alphabetically for ease of navigation
• Fully cross-referenced
• Concise, structured entries by the world’s foremost scholars in tourism
• Selected references for further study
• Inclusive global authorship team

Contact us for a quote: https://www.e-elgar.com/shop/gbp/encyclopedia-of-tourism-management-and-marketing-9781800377479.html

„Encyklopedia ….” jest już w sprzedaży. Jest dostępna tak w wersji elektronicznej, gdzie można zakupić ją zarówno w całości, jak i nabyć dostęp do poszczególnych haseł (entries), jak i w wersji drukowanej. Jej cena jest niestety …. chyba zaporowa, gdyż wynosi £ 1260.

Zapraszamy do zapoznania się z artykułami współautorstwa Profesora Zygmunta Kruczka:

1. Kruczek, Z., Szromek A.R. & Michał Żemła (2022): Attitudes towards development of tourism among young citizens of a tourism city. Journal of Tourism and Cultural Change

Link do artykułu: Attitudes towards development of tourism among young citizens of a tourism city

2. Widz, M.; Krukowska, R.; Walas, B.; Kruczek, Z. Course of Values of Key Performance Indicators in City Hotels during the COVID-19 Pandemic: Poland Case Study. Sustainability 2022, 14

Link do artykułu: Course of Values of Key Performance Indicators in City Hotels during the COVID-19 Pandemic: Poland Case Study

3. Nowak, A., Kruczek, Z. (2022). Budowanie transgranicznych marek turystycznych na przykładzie marki EtnoCarpathia. Studia Periegetica, 2(38)                                      

Link do artykułu: Budowanie transgranicznych marek turystycznych na przykładzie marki EtnoCarpathia

 

 

W ostatnich dniach ukazały się nowe artykuły związane z turystyką w Krakowie i w Małopolsce, których współautorami są prof. dr hab. Zygmunt Kruczek, dr Krzysztof Borkowski oraz mgr Leszek Mazanek.
Zapraszamy do lektury.
 
 

Zamieszczamy kilka uchwyconych wspomnień z obozu konnego specjalizacji instruktorskiej na kierunku turystyka przygodowa.

W uroczym Toporzysku mieliśmy przyjemność spędzić 3 intensywne dni obcując z końmi i naturą.

Jest nam miło poinformować, że Profesor Zygmunt Kruczek został powołany do Rady Ekspertów do spraw Turystyki przy Ministrze Sportu i Turystyki.

Link: Zarządzenie Ministra Sportu i Turystyki w sprawie utworzenia Rady Ekspertów ds. Turystyki

 

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w 1 Eco Kongresie, który odbędzie się w Auditorium Maximum UJ (ul. Krupnicza 33) w dniu 24 maja br. i jest współorganizowany m.in. przez Akademię Wychowania Fizycznego w Krakowie.

    
W zaplanowanym w ramach Wydarzenia panelu dyskusyjnym "Podróżowanie" weźmie udział  dr Krzysztof Borkowski (Instytut Turystyki).
 
Poniżej zamieszczamy link do strony Eco Kongresu zawierającej program oraz formularz do rejestracji (niezbędny do uczestnictwa).
 
Link do strony: https://eco.uj.edu.pl/
  

 

Wydział Turystyki i Rekreacji AWF w Krakowie; webmaster: strony-www[at]awf.krakow.pl  login